Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató weblapján (http://www.szolimarket.hu) és aldomainjein elérhető webáruház használatára vonatkozó általános szerződés feltételeket, amely a Szolgáltató és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél (Felhasználó - fogyasztó) közötti jogviszonyokra terjed ki. Kérjük, hogy szolgáltatásainkat csak akkor vegye igénybe, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A jelen ÁSZF – a jogszabályi előírásoknak megfelelően – a természetes személyekre vonatkozó feltételeket állapít meg. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.szolimarket.hu és letölthető az alábbi oldalról.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos további információkat a honlapon elérhető további tájékoztatók nyújtanak.

1. Szolgáltató adatai:

A www.szolimarket.hu használata közben és a webáruházban történő vásárlás során az Ön szolgáltatója:

Cégnév: Szoli Market Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 3516 Miskolc, Hordó utca 12.

Adószám: 26497707-2-05

Nyilvántartási szám: 05-09-031950

E-mail cím: office [kukac] szolimarket.hu

Telefonos elérhetőség: +36 30 678 0780

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Miskolci Törvényszék Cégbírósága

Adatvédelmi nyilvántartási száma: N/A

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: ShopRenter.hu Kft. H-4028 Debrecen, Kassai út 129, info [kukac] shoprenter.hu

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („PTK.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kor. rendelet vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2018. november 01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 2 (kettő) nappal a weboldalon közzéteszi.

Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás külön kikötés nélkül is érvényes.

2.3. A www.szolimarket.hu a Szolgáltató szellemi tulajdona. Szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő bármely tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

3. Megvásárolható termékek köre

A www.szolimarket.hu webáruházban a Szolgáltató szoláriumozáshoz használható, főleg kozmetikai termékek értékesítését végzi.

3.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők, vásárolhatók meg, ez alól kivétel nincs. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A webshoptól megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

3.2. A webáruházban a Szolgáltató az egyes termékek ismertetésénél részletesen feltünteti a termék nevét és leírását, továbbá a termékről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek esetenként eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

3.3. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. A rendelés menete

4.1. A kiválasztott termékek tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Amennyiben a webshopban található bármely áruval kapcsolatban, a weboldalon közölteknél a Felhasználó további információhoz a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein juthat.

4.2. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.3. A Felhasználók számára a vásárlás megkezdése a webáruházban csak regisztráció során lehetséges. A regisztráció során a Felhasználó a Szolgáltató által megjelölt adatokat megadja, majd a Szolgáltató a regisztráció megerősítéseként visszaigazoló e-mailt küld. A Felhasználónak a webáruházba történő belépés – valamint az Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Szabályzat elfogadása – után a kiválasztott termék mellett található „Kosárba tesz” gomb megnyomásával van lehetősége annak megrendelésére. A Kosár az oldal tetején helyezkedik el, megjelenik benne a termék darabszáma és ára.

4.4. Amennyiben a Felhasználó a megvásárolni kívánt termék mindegyikét kiválasztotta és a kosárba helyezte, a kosár piktogramjára kattintással annak teljes tartalmát ellenőrizni, módosítani, illetve törölni tudja. A termékek darabszáma átírható, törölni is van lehetőség. A megrendelés elküldése előtt van lehetőség az árajánlat nyomtatására is.

4.5. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a Felhasználó a „Szállítási és fizetési módok” felületére lép, ahol kiválasztja a megjelölt fizetési lehetőségek közül a számára megfelelőt. A szállítási díj mértéke a megrendelés összege, valamint a megvásárolt termékek függvényében változó. A szállítási és a fizetési mód kiválasztása alapján a rendszer Felhasználó részére pontos összeget jelöl.

4.6. Szállítási módok:

Futárszolgálat a Szolgáltató egyéni szerződése alapján

Csomagpont alkalmazása

4.7. Fizetési módok:

  • utánvéttel
  • bankkártyás fizetés

4.8. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés tartalmával egyetért, a „Tovább” gomb megnyomásával a következő felületen a személyes adatok, valamint a megrendelés ellenőrzésére, illetve szükség esetén azok módosítására van lehetőség. A megrendelés elküldése a „Megrendel” gombra kattintással történik. A Felhasználó a megrendelés előtt – a megfelelő négyzet bejelölésével – ismét kijelenti, hogy a Vásárlási Feltételek és Információk oldal tartalmát elolvasta, az abban foglaltakat elfogadja, valamint nyilatkozik arról, hogy a tisztában van azzal a ténnyel, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. A Szolgáltató a megrendelést – annak beérkezését követően – elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja a Felhasználó részére. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számukra hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz, vagy nem aktív e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.2. A megrendelésről automatikusan küldött emailre hivatkozva a Felhasználó érdeklődhet a megrendelésével kapcsolatban a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei bármelyikén.

5.3. A rendelés teljesítésének megkezdéséig elektronikus úton lehetőség van a rendelés törlésére. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Felhasználó e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A Felhasználó a webáruházba történő belépést követően a „Megrendelés nyomon követése” alatt a teljesítés aktuális állapotát tekintheti meg.

5.4. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azon okból nem tudja teljesíteni, mert a megrendelésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, úgy erről a Felhasználót tájékoztatja, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.

6. A szerződés létrejötte

6.1. A szerződéskötés nyelve: magyar.

6.2. A megkötött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül (így papíralapon nem elérhető), amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

6.3. A megrendelés a Szolgáltató megrendeléssel, a megrendelés tartalmával egyező, egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre.

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

7.1. Szolgáltató a Felhasználót a teljesítés megkezdéséről elektronikus levélben tájékoztatja. Utánvételes fizetés esetén a megrendelés teljesítése az általános teljesítési határidőben történik. A megrendelések feldolgozása folyamatos.

7.2. Pl.: a futárszolgálattal történő szállítás esetén a kézbesítés munkanapokon történik, 08.00 és 17.00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban a Felhasználó által megadott címen nem tartózkodik senki, a futárszolgálat ÁSZF-je szerint jár el.

7.3. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

7.4. A termékek személyes átvételére nincs mód.

8. Elállás joga

E pontban foglaltak kizárólag a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. [PTK] 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja szerinti fogyasztókra vonatkoznak.

8.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a Felhasználó jogosult 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

8.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

8.3. A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, a Szolgáltató e költség viselését nem vállalja.

8.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő anyagi kár megtérítését.

8.5. A Felhasználó nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Felhasználó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási-, karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

8.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve Felhasználó által a vásárlás során kifizetett szállítási díjat is. A termék Szolgáltatóhoz való visszaküldésének közvetlen költsége a Felhasználót terheli.

8.7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

8.8. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

8.9. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

8.10. Felhasználó felelősségre vonható az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

8.11. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

8.12. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

8.13. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli!

8.14. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

8.15. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

9. Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság

9.1. Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

9.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

9.3. Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

9.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

9.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10. Termékszavatosság (kozmetikumok esetében ez a mérvadó)

10.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

10.2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

10.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.4. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

10.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10.7. Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

11. A szavatossági igény esetén történő eljárás

11.1. Felhasználó és a Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

11.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

11.3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

11.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

11.5. Ha a Szolgáltató a Felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Felhasználót.

11.6. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

11.7. A Szolgáltató minden elvárható intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

12. Vegyes Rendelkezések

12.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

12.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

12.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

14.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Ennek eredménytelensége esetére a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

13. Panaszkezelés rendje

13.1. A www.szolimarket.hu webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a honlapon megjelölt e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

13.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

13.3. Az írásbeli panaszt az webáruház 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

14. Szerzői jogok

14.1. A www.szolimarket.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

14.2. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

14.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

14.4. Tilos a www.szolimarket.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.szolimarket.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

14.5. A www.szolimarket.hu név szerzői jogi védelmet élvez felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

15. Adatvédelem

A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: www.szolimarket.hu

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén
Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén