Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

4. A rendelés menete

4.1. A kiválasztott termékek tulajdonságait, jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. Amennyiben a webshopban található bármely áruval kapcsolatban, a weboldalon közölteknél a Felhasználó további információhoz a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein juthat.

4.2. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.3. A Felhasználók számára a vásárlás megkezdése a webáruházban csak regisztráció során lehetséges. A regisztráció során a Felhasználó a Szolgáltató által megjelölt adatokat megadja, majd a Szolgáltató a regisztráció megerősítéseként visszaigazoló e-mailt küld. A Felhasználónak a webáruházba történő belépés – valamint az Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Szabályzat elfogadása – után a kiválasztott termék mellett található „Kosárba tesz” gomb megnyomásával van lehetősége annak megrendelésére. A Kosár az oldal tetején helyezkedik el, megjelenik benne a termék darabszáma és ára.

4.4. Amennyiben a Felhasználó a megvásárolni kívánt termék mindegyikét kiválasztotta és a kosárba helyezte, a kosár piktogramjára kattintással annak teljes tartalmát ellenőrizni, módosítani, illetve törölni tudja. A termékek darabszáma átírható, törölni is van lehetőség. A megrendelés elküldése előtt van lehetőség az árajánlat nyomtatására is.

4.5. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a Felhasználó a „Szállítási és fizetési módok” felületére lép, ahol kiválasztja a megjelölt fizetési lehetőségek közül a számára megfelelőt. A szállítási díj mértéke a megrendelés összege, valamint a megvásárolt termékek függvényében változó. A szállítási és a fizetési mód kiválasztása alapján a rendszer Felhasználó részére pontos összeget jelöl.

4.6. Szállítási módok:

Futárszolgálat a Szolgáltató egyéni szerződése alapján

Csomagpont alkalmazásával

4.7. Fizetési módok:

  • utánvéttel

4.8. Amennyiben a Felhasználó a megrendelés tartalmával egyetért, a „Tovább” gomb megnyomásával a következő felületen a személyes adatok, valamint a megrendelés ellenőrzésére, illetve szükség esetén azok módosítására van lehetőség. A megrendelés elküldése a „Megrendel” gombra kattintással történik. A Felhasználó a megrendelés előtt – a megfelelő négyzet bejelölésével – ismét kijelenti, hogy a Vásárlási Feltételek és Információk oldal tartalmát elolvasta, az abban foglaltakat elfogadja, valamint nyilatkozik arról, hogy a tisztában van azzal a ténnyel, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

5.1. A Szolgáltató a megrendelést – annak beérkezését követően – elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja a Felhasználó részére. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számukra hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz, vagy nem aktív e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5.2. A megrendelésről automatikusan küldött emailre hivatkozva a Felhasználó érdeklődhet a megrendelésével kapcsolatban a Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei bármelyikén.

5.3. A rendelés teljesítésének megkezdéséig elektronikus úton lehetőség van a rendelés törlésére. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Felhasználó e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A Felhasználó a webáruházba történő belépést követően a „Megrendelés nyomon követése” alatt a teljesítés aktuális állapotát tekintheti meg.

5.4. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azon okból nem tudja teljesíteni, mert a megrendelésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, úgy erről a Felhasználót tájékoztatja, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.

6. A szerződés létrejötte

6.1. A szerződéskötés nyelve: magyar.

6.2. A megkötött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül (így papíralapon nem elérhető), amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

6.3. A megrendelés a Szolgáltató megrendeléssel, a megrendelés tartalmával egyező, egyetértést kifejező jognyilatkozata után tekinthető véglegesnek. A szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre.

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

7.1. Szolgáltató a Felhasználót a teljesítés megkezdéséről elektronikus levélben tájékoztatja. Utánvételes fizetés esetén a megrendelés teljesítése az általános teljesítési határidőben történik. A megrendelések feldolgozása folyamatos.

7.2. Pl.: a futárszolgálattal történő szállítás esetén a kézbesítés munkanapokon történik, 08.00 és 17.00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban a Felhasználó által megadott címen nem tartózkodik senki, a futárszolgálat ÁSZF-je szerint jár el.

7.3. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

7.4. A termékek személyes átvételére nincs mód.

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén
Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelés esetén